הודעה, הטבה והנחה בלעדית לקוראות הבלוג

אני גאה ושמחה לבשר לכן שבימים הקרובים אני מתחילה שת”פ ייחודי עם בית האופנה של המעצבת טלי אימבר. היוזמה נולדה מתוך רצון של הרשת להעניק ערך מוסף ללקוחות הנאמנות כך שיכולו לדעת להתאים עבורן את הבגדים הנכונים מתוך המבחר הקיים. במסגרת היוזמה אפקוד את אחד מסניפי הרשת (8 סניפים מצפון ועד אילת) אחת לשבוע-שבועיים, ואעניק ללקוחות ייעוץ סטיילינג המתבסס על השיטה שלי להקניית מראה מחמיא.

טלי, כיוצרת, מעצבת בגדים במגוון צורות ובדים עם הקפדה על נשיות וזרימה. מטבע הדברים חלק מהבגדים מתאימים לנשים מסויימות וחלקן האחר לאחרות. הרשת מכירה בצורך של כל אישה להבין מה באמת מחמיא לה ועל ידי כך לבחור לעצמה בגדים שהיא אוהבת את עיצובם אבל מחמיאים לה לא פחות.

ובנימה אישית, פגשתי עסק משפחתי שהוקם על ידי שתי אחיות צעירות ונמרצות שחרטו על דגלן התעלות מעל טרנדים (אין רע בטרנדים, אבל אישה צריכה קצת יותר מזה…), פרקטיקה והבנת המורכבות הנשית. ‘טלי אימבר’ הינו מותג שאני מאד מתחברת לאמירה שבו ועל כן החיבור הזה עוד יותר מרגש בעיניי. גם טלי, כמוני, מאמינה שתדמיתה של אישה לא צריכה להיות בהכרח מושפעת ממגמה זו או אחרת ועל כן עיצוביה הם קלאסיים, עם טוויסט יצירתי, מתחשבים בקימורים הנשיים ובעוצמה נשית כובשת.

לרגל השקת הפעילות, טלי אימבר מציעה הטבה בלעדית ללקוחות שלי וקוראות ‘הלוחשת למלתחות’. כדי לממש את ההטבה, הדפיסו את השובר. מחכה לראותכן ביום רביעי הקרוב במפגש סטיילינג אישי עימי בסניף דיזינגוף של הרשת.

הג’ינס הזה

אישה יכולה להסתפק לטעמי בתסרוקת, תיק וג’ינס אחד מעולה. הסקיני עדיין איתנו אבל הבשורה האמיתית של אופנת 2011 הם מכנסי הflare הלא הם המכנסיים הרחבים/

לפוסט הזה יש 6 תגובות

    1. ravid menashe

      היי חמוטל,
      יהיה בירושלים בהמשך. אעדכן את הלוח המלא כשיסגר. אשמח לראות אותך בי-ם.
      רביד

  1. איילת פסטרנק

    מזל טוב מותק
    בהצלחה 🙂

  2. MG

    יהיה גם ברעננה?

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.