איך יודעים שהגיע הסתיו?

כשהחנויות מתמלאות במעילים וסריגים בלי קשר לטמפרטורה ואחוזי הלחות בחוץ,

כשהנחליאלי לובש שכבות….

כשהגיליון החדש של ווג עבה במיוחד…

כל השנה אני מחכה בערגה לגיליון חדש של המגזין האהוב ובכל זאת, ספטמבר הוא חודש מיוחד. אני מתרגשת  לפתוח את החוברת העבה ולהתמסר לריח המשכר של דפי כרומו מבושמים  (מניפיק של לנקום, לא רע) ולגלות את הטרנדים שיכתיבו פחות או יותר מה נלבש בשנה הקרובה. 

הגיזרה הגבוהה כמובן נשארת וזו בשורה מצויינת לכל הנשים באשר הן.  אם עדיין התלבטתן אם להשקיע במכנסיים גבוהים, זה פשוט כי שכחתן כנראה שהגזרה הנמוכה רק באה לבקר ונשארה קצת יותר מהרצוי. המכנסיים הגבוהים יחזיקו הכל במקום ויאריכו את הרגליים שלכם, נראה לי מספיק סיבות כדי להשקיע בזוג כזה השנה. 

המותן אכן תזכה עדנה מחודשת בז’קטים, שמלות וחצאיות גם בעיצובים פוטוריסטים, ארכיטקטוניים ממש המותן הנשית מקבלת מקום של כבוד.

בבדים אנחנו ממשיכים עם מגמת השיפונים והבדים הנוזלים, הדפסים צבעוניים, פרחוניים ודקורטיביים  ובמקביל מתעורר מחדש  טרנד הקאוגירל: משבצות וטווידים שלדעתי לא קיבלו פרשנות מעניינת אצל בארץ

מראה הבו-לי-כיבשה-ומקל-ואלך-לרעות-בשדות : בעיניי אחד הטרנדיים המעניינים יותר, שדרוג נוסף למראה הבוהו שיק הדפסים, רקמות, אפליקציות בסגנון צועני עם שילובי עור ופרווה (סינטטית כמובן!)

האקססוריז שולטים העונה הזו. תכשיטים גדולים ואפילו גדולים מידי (oversized) יעשו את העבודה גם אם את עומדת במגבלת תקציב. את יכולה לנסות גם להעמיס הרבה פריטים (מאותו סוג – כלומר שרשראת עם שרשאות, צמידים עם צמידים וכו’) לנשים קטנות מומלץ להמנע מהטרנד הזה כי תכשיטים גדולים על גוף קטן יראה כאילו התחפשת בתכשיטים של אמא לך… לקטנות שביניכן עדיין מובטחת הנאה מאקססוריז בדמותן של נעליים מפוסלות , יצירות אומנות של ממש כדוגמת זו (ג’ון גליאנו לדיור)

האמת היא שבאופן אישי המלודרמה הזו לא ממש לרוחי. אני יותר בכיוון של הנעליים האלה של Trippen (מה גם שאפשר לקנות אותם בבהונות) והן נוחות שבא לבכות.

במסגרת הטרנד, נדמה כי לא נשארו כמעט חוקים ותוכלו למצוא מגפי peep toe (האצבעות מציצות). אני עדיין לא הבנתי איך נועלים מגפיים כאלה בחורף אבל אני אשתדל להבין את כמה שיותר מהר ולחזור לדווח

אם הסתיו באמת כבר היה פה כמו שאנחנו אמורים להבין מחנויות הבגדים, אני הייתי מתענגת על שכבות, שכבות ועוד שכבות. יחד עם נעלי הtrippen  (שעוד יהיו שלי כשאדון מנהל בנק יתן אישור…) .

דבר אחרון- לא משנה כמה חזקים היחצנים של קסטרו בקרב עיתונאים ישראלים, זה שהמגמות של הרשת לעונה הקרובה מרוחות על כל הפקת דפוס בשבוע האחרון לא הופך אותה למכתיבת אופנה ולצורך העניין, גם לא הופך אותה לאופנת נשים . . .

2 תסרוקות ב 5 דקות

אוגוסט עוד רגע נגמר! שזה מצד אחד – הכי כיף בעולם.. ומצד שני זה אומר שיהיה לך קצת פחות זמן לעצמך להתארגנות בבוקר. אז קבלי

פורים אחת ושתיים

 הוזמנתי היום למסיבת פורים ואפעס, מאז שסיימתי תיכון לא הקדשתי יותר מידי מחשבה מראש לתחפושת (על אף שפורים הוא בהחלט החג האהוב עליי)  אז החלטתי

איך לשדרג טי שירט ישנה?

טי שירט מגניבה יכולה להשתלב מצוין עם הפריטים הכי נשיים – נעלי עקב או חצאיות מתנפנפות… צפי בסרטון ותלמדי איך אפשר לשדרג חולצת טי שירט

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.