להתמודד עם טרנד

פינה חדשה בה אציג כל פעם טרנד ואיך כדאי לאמץ אותו כך שיחמיא לך ויאפשר לך להשיג מראה אופנתי בלי קורבנות… (הכתבה הראשונה פורסמה במסגרת הניוזלטר המקצועי שלי אבל משום מה לא מצאה דרכה לבלוג, אז הנה היא:)

שלא תפספסי (או בקיצור: איך ללבוש פסים)

גם אם התחבאת בחודשים האחרונים מתחת לכורסא ועשית קולות של שטיח, כנראה שלא הצלחת להתחמק מטרנד הפסים שמלווה אותנו כבר כמה עונות.

אם היית,כמוני, בשנות ה80 בארה”ב והייתי עדה לתקומתן של יועצות התדמית, אז ודאי גם את יודעת שפסים לרוחב זה מרחיב. אז איך מתמודדים עם טרנד שכזה?

צמוד מאד, זה צמוד מידי

הדרך הנכונה ללבוש את הטרנד הזה על גוף נשי ומקומר (של אישה אמיתית, כמו שאני קוראת לזה) היא בחולצה רפויה, רחוקה מהגוף. שימי לב שאין מדובר באוהל, אלא גיזרה שמלווה את קוי המתאר של הגוף (אנחנו רוצים לראות שיש שם גוף של אישה למטה). כאשר החולצה צמודה, הפסים מתיישבים על הקימורים של הגוף ו”מתנהגים” בהתאם. המשמעות היא שהפסים יתעוותו על הקימורים של הגוף וידגישו אזורים שהצניעות יפה להם.

אלכסון תורם המון

דרך מצויינת לאמץ את טרנד הפסים של העונות האחרונות הוא בגזרות אלכסוניות. חולצה עם פסים אלכסוניים ו/או בגזרה שמדמה אלכסון תחמיא מאד כיוון שהאלכסונים המצטיירים על הגוף יוצרים אשליה של קימורים. מתאים במיוחד לנשים שהמותן שלהן פחות מובחנת והן רוצות לייצר אשליה של מותן. 

 א ש ל י ו ת … 

ההדפסים המונחים על גופנו יוצרים אשליות אופטיות. אז נכון – פסים לרוחב מרחיבים, אבל פסים לאורך מאריכים. חפשי דרכים לצייר על גופך פסים לאורך כדרך למתן את הרוחב שנוצר על ידי הפסים הרוחביים. דוגמא טובה היא עליונית פתוחה מעל חולצת פסים. עוד דרך מחמיאה ללבוש את הטרנד זה בחירת פסים לאורך.

פסים דקים

עדיפים על פסים רחבים. פסים רחבים מקצרים ולפיכך גם ירחיבו אותך יותר.

מתוך: אפונה בלוג אופנה

בשכבות

אני הרי לא יכולה להדגיש מספיק עד כמה שכבות עושות לנו טוב (לסגנון ולגזרה). גם כאן אניממליצה להשתמש בשכבות כדרך לשלב את הפסים ומבלי להעמיס ולהרחיב. ראי איך דר משיח (מהבלוג אפונה) עושה את (בתמונה משמאל). שכבות זו דרך מצויינת ללבוש את הטרנד הזה בצורה מחמיאה, נינוחה ומלאת סטייל. את יכולה לבחור עליונית חלקה מעל חולצת פסים או עליונית פסים מעל חולצה חלקה. בשני המקרים הפסים נחתכים לאורך ולא מסמנים רוחב בצורה מלאה.

 

 


 

 

 

 

אביזרים

 כל טרנד שאת לא בטוחה לגבי מידת התאמתו לגוף הפרטי שלך, אני מציעה להוסיף אותו רק  בצורת אביזרים: גרביים, תיקים, כובעים, צעיפים ואפילו תכשיטים נושאים את טרנד הפסים. זו גם דרך הרבה יותר חסכונית לעדכן את המלתחה.

 

forever 21

 

אלוהי הפרטים הקטנים

הטרנד יכול לבוא לידי ביטוי גם בתור קישוט של בגד

 

אחר למשל: אימרה בז’קט או מטפחת כיס של בלייזר. למי שלא פוחדת מקצת עבודת יד אני מציעה לכתת רגליים לכיוון נחלת בנימין ולקנות בד טריקו מפוספס (בד”כ עולה בין 10-30 ₪ למטר). אפשר להוסיף חתיכות בד כדיטיילים על בגדים קיימים, למשל כותפות על בלייזר או בתור צעיף שמוסיף המון.

שימו לב שתוכן הטרנד ישתנה כל הזמן, אבל הכללים האלה נכונים לרב סוגי ההדפסים. זיכרו שכל הדפס “מתנהג” על הקימורים של הגוף ותמיד כדאי לבחון איך ההדפס מתנהג על הקימורים הפרטיים שלך.

יום בחייה של עצמאית

גם לך החשש מלהיות עצמאית תוקע לך את החלומות?   יצא לנו לפגוש לא מעט נשים שפשוט התרגלו לקריירה כשכירות- והעצמאות מאוד מלחיצה אותן בהתחלה.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. יהודית

    הפסים האלכסוניים יפיפיים בעיני
    קניתי קרדיגן פסים של אלמביקה ואני משחקת איתו… האמת התלבטתי, אבל בכל זאת קניתי 🙂

    1. ravid menashe

      אין כמו אלמביקה! העיצובים שלה מרגשים אותים. אני אוהבת את המראה הנשי והעוצמתי של האישה שלובשת אלמביקה. תהני מהפריט!

  2. האמת – סייעת לי… קניתי חולצת פסים (לרוחב) שבחנות נראתה מקסים (כי כנראה המראות של החנות משקרות קימעא…) וכשהגעתי הביתה ומדדתי אותה פשוט לא הצלחתי לצאת איתה מפתח הדלת – היה נדמה לי כאילו עליתי כמה ק”ג… עכשיו הכל ברור – פסים לרוחב למלאות פשוט לא הולם… בקיצור – תודה!

    1. ravid menashe

      היי מיקה,
      רב הפעמים תחושת הבטן שלנו נכונה וחולצה ש”לא מסתדרת” בהתחלה תמשיך לעשות בעיות בהמשך. אני מקווה שבאמצעות הפוסט למדת דרכים כן להשמיש את חולצת הפסים שלך.
      רביד

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.