מסיבת החלפת בגדים

ביום חמישי האחרון אירחתי בביתי חברות, מכרות ולקוחות לערב של החלפת בגדים. בכל פעם שאני מקיימת אירוע כזה, אני קצת חוששת. פוחדת להכנס שוב לנעלי הילדה בת ה 10 שכוססת ציפורניים מחשש שמא לא יגיעו למסיבת הכיתה שארגנתי. לשמחתי, אני תמיד מתבדה. כשיש בנות נפלאות, יין טוב וסיבה למסיבה, לא יכול להיות פחות מ.. נו, מושלם.

נתחיל מהסוף. כל אחת מהמשתתפות יצאה עם 4 פריטים לפחות. בגדים חדשים, יפים וכמובן מחמיאים (וידאתי את זה!) בתמורה לבגדים שלה שלא התאימו לה. לאור נסיון העבר, הפרמטרים להבאת פריטים היו מאד ברורים. בגדים ואביזרים שמצבם כחדש, שנקנו בשלוש שנים האחרונות ועלותם המקורית לפחות 100 ש”ח. הנוקשות נועדה לסנן את השמע’טס וכדי להבדיל את הערב הזה משוק ‘קח-תן כערב של סטייל.

מודדות ומתייעצות
בגילגול קודם זה היה ג'ינס שלי.

גם אתן יכולות לארח מסיבה כזאת אצלכן בבית. המצרכים:  חברות עם מכנה משותף. כל אחת מביאה כיבוד או שתייה והמהדרין דואגות גם למתלים וקולבים וכמובן מראות. ממש כמו בחנות בגדים.

הכי מצחיק: לפגוש דברים שלך מהחלפות קודמות.

הכי מתגמל: לראות בגד שמאד רציתי לאהוב אבל פשוט לא החמיא לי, מחמיא למישהי אחרת.

הכי כיף: לפגוש את הבנות.

הכי כדאי: לנסות בבית.

הקברט

השלל: חולצת סריג של נופר גלפז, shirt dress בצבע פודרה של זארה, שמלת סריג שחורה של atmosphere עם עיטור תחרה בחזית וחגורה שחורה עם אבזם זהב. כיף!

הנה כתבה שעשו בחדשות ערוץ 2  על מסיבה כזו שערכתי.

זקוקות לעזרה בהפקת הערב שלכן? רוצות לשלב סדנת סטיילינג לנשים אמיתיות? פנו אליי במייל או דרך האתר.

מה ללבוש אחרי לידה?

זה שהפכת להיות אמא לא אומר שהפסקת להיות אישה! לכן, העצה שלנו לנשים הריוניות היא שכבר בתיק אותו את אורזת ליום הלידה, תארזי לך גם

בחזה מורם

הכי קל לכתוב מהפרספקטיבה האישית. יש לי חזה גדול ואי אפשר להגיד שאני יותר מידי מרוצה מהעניין. אין חוכמות, גם פה הדשא של השכן ירוק

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.