מה הלוחשת לובשת

 

היה לי יום מוצלח ומרומם. וזה מה שלבשתי לפגישה עיסקית שהצליחה מעל למצופה ועל תוצואתיה תשמעו (ותראו) בקרוב. אינשאללה! 

לובשת: חולצה של טופ שופ (ישנה), מכנסי גברים מויצו, חגורה מויצ”ו, סנדלים clarks (נעלי נמרוד), שרשרת שאני הכנתי.

אירוח חי ב Ynet

היום התארחתי בפורום “מול המראה” ב ynet שעה לא תספיק לעולם לטפל בכל הנושאים הקשורים באיך (לא) להתלבש, אבל זה מה שהקציבו ועם זה ננצח…

הכל בגלל מזוודה אחת

מנהלת החשבונות שלי התקשרה אליי היום בחצי היסטריה. (תודו שזה מלחיץ כשמנהלת החשבונות לחוצה… את ישר חושבת שצריך לשלם לאיזה מוסד ממשלתי או משהו כזה)

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. שרונה

    המכנסים מעולים! מחזיקה אצבעות לחדשות מצוינות.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.