לאהוב כל השנה

לכבוד הוולנטיינז, נתבקשתי על ידי עורכת תוכנית הרדיו בה אני מגישה פינה קבועה, לתת כמה טיפים לגביי איך מתלבשים בדייט הראשון.  (ימי שני, 18:00, רדיו 106FM אשל הנשיא)

דייט הוא למעשה סוג של אודישן. אודישן לתפקיד הנחשק ביותר בחייכן, הלא הוא תפקיד בת הזוג. מדובר בפרק זמן קצוב בו את אמורה להרשים את מי שיושב מולך, מבלי שאת מכירה אותו ואת טעמו האישי ומבלי לוותר על מי שאת. 

זה אולי לא נעים לשמוע, או להגיד, אבל ברב המקרים, גברים לא מבינים באופנה וכנראה לא יבחינו אם את לובשת שמלה או חצאית (ובכל מקרה תמיד יבלבלו בין השניים). בכלל, אם שואלים אותי, אני תמיד מתלבשת למען הנשים סביבי ולא הגברים (גם כשהייתי רווקה). רק נשים יעריכו באמת את ההשקעה והניואנסים.

הקלישאה הכי גדולה בתחום שלי היא שאין לנו הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. כמו כל קלישאה היא זכתה למעמד הזה מרב שהיא נטחנה באמירתה. דייט ראשון מוצלח יקבע אם יהיה דייט שני אבל מחקרים מראים שהרושם הראשוני נוצר כבר בשניות הראשונות של המפגש עוד לפני שפתחת את הפה.

גברים מעדיפים (שוב, בדרך כלל, זה לא סקר של מינה צמח פה) אישה שנראית מטופחת, וקלאסית. את אולי מתעדכנת באופנה אבל אם תלבשי שמלת מיני מנומרת לדייט ראשון, את עלולה להעביר מסר לא נכון. בדייט ראשון רצוי להקפיד על פריטים קלאסיים ומחמיאים כאלה שימשכו את המבט לעבר האזורים היפים שלך. שימרי את הטרנדים במינון נמוך, באביזרים בעיקר ובאובראול הכללי תבחרי פריטים קלאסיים ומנצחים.

אאוטפיט מוצלח לדייט ראשון. מושקע, אבל לא מתאמץ

לבחור בגדים לדייט ראשון מציפה דילמה ידועה של השקעה לעומת חוסר השקעה. כלומר, את רוצה שיידע שהשקעת בו, אבל את לא רוצה להראות מתאמצת מידי. על כן מכנסי ג’ינס הם תמיד נכונים בסיטואציה הזאת. אפשר ליצור מראה מושקע ומחמיא עם ג’ינס אבל עצם השימוש בג’ינס מעיד על מידה נכונה של קז’ואל-יות.

מה לא ללבוש?

את הידע באופנה שימרי לשלב מאוחר יותר ביחסים

גברים אוהבים מחשופים וכבר אמרנו שצריך לבחור פריטים שמפנים את המבט לעבר האזורים המחמיאים שלך. אבל גם פה חשוב לשמור על מינון, מחשוף עמוק מידי עלול להעביר מסר לא נכון ולא בהכרח אמירה אופנתית. אם את בוחרת ללבוש מחשוף שימי לב שאת לא חושפת רגליים במקביל. הנוסחה שלי: או ציצי, או תחת. לעולם לא שניהם יחד באאוטפיט אחד.

ותרי על נצנצים, מנומרים והדפסים נועזים מידי. את לא רוצה לרצד לו מול העיניים או לגרום לו להתקף פסיכוטי. רצוי שיתרכז במסר שלך שיוצא, בדרך כלל, מהפה שלך.

איפור טבעי ידגיש את הנכסים שלך. זה לא הזמן לניסויים קליניים באיפור. אם יש לך עיניים יפות, הדגישי אותן, אם השפתיים הם הצד החזק שלך, הדגישי אותן.

ובמעבר חד, לאלה שלא יוצאות לדייט ראשון בוולנטיינז, מוזמנות לבלוג של נעלולה כדי ליצור לכן wish list מלא כל טוב. הנה הוויש ליסט שלי לחג:

כן, כן, אני רוצה את כריסטינה הנדריקס ומיני קופר ואת היכולת לעמוד על עקבים בגובה הזה...

וסוכריה אחרונה וחביבה בהחלט –

לכבוד יום הולדתה של שרונה, רקחנו לקוראי הבלוג שלה הגרלה שווה במיוחד: ייעוץ סטיילינג אישי איתי. כדי להרשם להגרלה כנסו לבלוג “שרונה יוצאת מהארון” ועיקבו אחר ההוראות (לייקים בפייסבוק, הרשמה לבלוגים וכו’).

כל הטרנדים לעונה הקרובה

עוד רגע מתחילים הסיילים של הקיץ ולפני שאת יוצאת לקניון כדאי מאד שכבר תיהי מעודכנת לא?! אז מה הם הטרנדים הכי לוהטים לקיץ הקרוב? כל

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. איפור

    אהבתי מאוד את רעיון ייעוץ הסטיילינג. אני לא כל כך חובבת של הלוק המנומר אבל מאוד אהבתי את המראה לדייט ראשון והתחברתי אליו. למזלי, את השלב הזה עם החבר שלי כבר עברתי אבל כל הכבוד על העצות:)

  2. דינה

    אני בהחלט יכול להסכים בעניין ייעוץ הסטיילינג ,הלוק המנומר הוא גם בעייתי אין לי ספק בכך,כי זה מחזיר אותנו לימים רחוקים במדינה שלנו,זה משהו שחלף מן העולם אפשר לומר על הלוק המנומר ,כבר לא גל כך פה,ישנם דברים אחרים שהחליפו אותו כמו בדים חלקים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.