מה ללבוש? 2

קוקו שנל אמרה פעם: “אופנה חולפת, סטייל נשאר” (או שמא היה זה איב סן לורן? הדעות חלוקות),  והמשפט הזה מהווה משפט מפתח בכל ארון אליו אני מגיעה.  האופנה חולפת במהותה ולכן לא כדאי לבסס את המלתחה על  טרנדים בלבד כי רב הסיכויים שנשאר עם מלתחה לא רלוונטית בשנה הבאה. הדרך למתלתחה משובחת מתחילה בפריטים בסיסיים. אותם פריטים שיאפשרו לנו מקסימום שילובים במינימום פריטים וישארו עמידים בפני תנודות האופנה. זו לא חוכמה לזרוק את המלתחה בכל עונה ולרכוש חדשה, אופנתית ועכשיוית. אצל רב הנשים האופציה הזו לא ריאלית. השקיעי במלתחה בסיסית איכותית ומחמיאה ותוכלי מידי עונה להוסיף את הטרנדים העונתיים בצורת אביזרים משלימים. כך תיהי הבעלים הגאים של מלתחה ורסטילית איכותית, מחמיאה ולא פחות חשוב – אופנתית.

אם כבר הזכרנו את קוקו שאנל, אז הפריט הראשון הוא כמובן השמלה השחורה הקטנה.

שילובים לשמלה שחורה

הפריט החובה הבא הוא כמובן הג’ינס. אף אחד לא ציפה שמכנסי העבודה שיצר המהגר היהודי (לוי שטראוס – ליוויס)  בארה”ב במאה ה19 ימשיכו ללות אותנו כל כך הרבה שנים ולמעשה מאז ועד היום לא יצאו מהאופנה. כשאני ממליצה על ג’ינס בסיסי לאישה מדובר קודם כל בג’ינס כחול כהה  בגזרה גבוהה עד בינונית  וקלאסית (לא סקיני או דגמח למשל) ומבד שמכיל לייקרה. היתרון בלייקרה הינו שהוא “אורז” ומחטב מצד אחד ומצד שני הנוחות וטווח התנועה לא נפגעים.  הג’ינס הכחול יתאים הן לשילובי יום והן לשילובי ערב ולכן הוא מרכיב חשוב במלתחה בכל גיל. ג’ינסים בעלי אופי יותר טרנדי (בעונה הנוכחית משופשפים וקרועים) לא יתאימו לכל מלתחה ולא לכל גיל ולכן יש לשלבם במתינות במלתחה.

 

עוד מצרך חובה בכל ארון הינו חולצה לבנה מכופתרת. אותה חולצה יכולה להיות חגיגית בשילוב אחד ויומיומית בהרכב אחר. את החולצה הנכונה כדאי לבחור בהתאם למבנה הגוף ושוב, שהבד יכיל אחוז מסויים של לייקרה כדי שיתקבל החיטוב הנכון מבלי לפגוע בנוחות. יש שיאמרו שחולצה שחורה מכופתרת חובה גם היא בכל מלתחה. בעוד שאפשר ליצור את אותם שילובים, אינני ממליצה על החולצה השחורה כחובה פשוט משום ששחור לא מתאים לכל אחת (בעוד שלבן מתאים לכולן.)

חולצה לבנה מכופתרת

יום בחייה של עצמאית

גם לך החשש מלהיות עצמאית תוקע לך את החלומות?   יצא לנו לפגוש לא מעט נשים שפשוט התרגלו לקריירה כשכירות- והעצמאות מאוד מלחיצה אותן בהתחלה.

חלומות בעיצוב

היום ההזדמנות האחרונה לשלוח עיצובים לתחרות עיצוב השמלה בפורום אופנה מלאה בתפוז. התחרות נותנת לכן הזדמנות לשנות משהו שכנראה תמיד רציתן. מכירות את זה שאתן

אני חסינה מביקורת עצמית…?

מסתבר שגם אני לא חסינה של ביקורת עצמית נוקבת ושריטות עמוקות תוצר של שנים של שנאה והלקאה עצמית. אז בסוף השבוע האחרון החלטתי לעשות על

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.