STYLE COACH

סדנת סטיילינג אישי

למציאת וחידוד הסגנון שיבטא את מי שאת באמת

איך זה יכול להיות שאותה פעולה יומיומית פשוטה לכאורה,

 שגורמת לנשים הרבה תסכול, הוצאות מיותרות וביקות עצמית,

שיש סביבה הכי הרבה ציפיות חברתיות ומגדריות 

מעולם לא לימדו אותנו

(ועדיין מצפים מאיתנו להיות טובות בזה? )

רביד ואיילת, ספרו לי עוד !

מכירה את הנשים המעצבנות האלה שלא משנה מה יזרקו על עצמן זה נראה מעולה? אז האמת שזה לא כזה מסובך, פשוט אף פעם לא לימדו אותנו להתלבש….(אבל תמיד אמרו לנו כמה זה חשוב…) 

אחרי שנה של זומים ומפגשי אונליין

אנחנו מתרגשות להזמין אותך לסדנת סטיילינג אישית (פרונטלית), 

בה תלמדי איך להתלבש כמו שאת חולמת להראות

סדנאות לפיתוח סגנון אישי

שיטת הסטיילינג ששינתי לאלפי נשים ועכשיו הגיע הזמן שלך!

הנה מה שתלמדי בכל סדנא: 

הגוף שלך

 כל מה שרצית לדעת על בחירת הגזרות שיחמיאו למבנה הגוף שלך. לא משנה מה המידה שלך או מבנה הגוף שלך, להתלבש בצורה מחמיאה זה להבין איך ליצור אשליות אופטיות מחמיאות. תגלי איך לטשטש ולהחמיא לבטן ואת סודות ההלבשה התחתונה
כולל איבחון מבנה גוף אישי לכל משתתפת

זה לא מה את לובשת, אלא איך את לובשת

הטריקים הקטנים של המתלבשות הגדולות שיהפכו גם אותך לכזו. אחרי שהתלבשת בצורה מחמיאה, הגיע הזמן להוסיף פלפל ויצירתיות לסטייל שלך . בסדנא הזו תלמדי איך להוסיף צבעים, לשלב אביזרים ומלא טריקים שיהפכו אותך מאחת שסתם לובשת בגדים לאחת שמתלבשת בסטייל..

סדנת איפור והתאמת צבעים אישית

בחלק הראשון של המפגש נערוך לך איבחון צבעים אישי ולאחריו נתאים לך מניפת גוונים שמכילה את הצבעים שמאירים את הפנים שלך. בחלק השני של המפגש תעברי סדנת איפור מעשית. הבסיס לאיפור טוב הוא טבעי, כזה שבכלל לא נראה כאילו התאפרת וכמובן לא גזל ממך שעות..

לבנות את ארון החלומות שלך

הארון שלך צריך לשרת את החיים שלך. אם את עומדת מול ארון מלא בגדים ומרגישה שאין לך מה ללבוש, יש משהו בסיסי שאת מפספסת. בסדנא הזו תלמדי איך לעבוד נכון עם מה שכבר יש לך (גם אם נדמה לך שהכל לפח), נלמד אותך את הנוסחאות שלנו ליצירת שילובי בגדים חדשים בכל פעם מאותם בגדים.  ותלמדי איך לבנות מלתחה שמתאימה לחיים, לסגנון ולכיס שלך ותגלי איזה סגנון לבוש הכי מתאים למי שאת באמת, מבפנים. 

ההשקעה שלך בסדנא

1880 ש״ח

1480 ש״ח בלבד
לנרשמות עד 15.8

המפגשים יתקיימו בימי שישי בבוקר

20.8 // 27.8 // 3.9 // 10.9

בין השעות 9:00 – 12:00

 

הרשמי כאן 

משתתפות מספרות

מתנה

ל 10 הנרשמות הראשונות

סדנא : איך לקנות אונליין 

אחרי כל מה שתלמדי בסדרת הסדנאות הזו יגרד לך בגוף לקנות נכון יותר

ולכן תקבלי במתנה שיעור מיוחד שילמד אותך איך לקנות אונליין כמו הסטייליסטיות.

Screen Shot 2020-10-03 at 22.44.32

איך להחמיא למבנה הגוף שלך בכל מידה וגיל

מה תלמדי בסדנא?

Screen Shot 2020-10-03 at 22.47.51

צבעים, אביזרים וכל מה שישדרג לך את הסטייל

מה תלמדי בסדנא?

אבחון והתאמת צבעים + סדנת איפור מעשית

מה תלמדי בסדנא?

Screen Shot 2020-10-03 at 17.21.45

בניית הארון המושלם שלך ומציאת סגנון לבוש שמתאים לאישיות שלך

מה תלמדי בסדנא?

סיסטר, הגיע הזמן שלך לזרוח

הרבה שואלות אותנו
לחצי על השאלה כדי לקרוא את התשובה 

מחקרים מראים שצריך 21 ימים להטמיע שינוי בחיים. וסמיוחד כאשר מדובר בשינוי שישתקף כלפיי חוץ והסביבה תגיב אליו. לכן, המטרה שלנו היא לא רק ללמד אותך מה מחמיא לך אלא לתת לך את הבטחון להתלבש כמו שאת באמת רוצה וזה מצריך זמן. לכן סטיילינג איכותי הוא תהליך שחייב להתפרש על פני תקופה. כדי להבין לעומק מה באמת ישרת אותך, מה הסגנון שאת מתחברת אליו ואין לפתח את האמירה האישית שלך לא מספיקה פגישה אחת בלבד. זו הסיבה שלקחנו את מפגשי הסטיילינג שלנו ופרשנו אותם על פני תקופה קצרה אך משמעותית כדי שתוכלי לייצר שינוי אמיתי.

ההפך דארלינג! 

להיות בתהליך של שיפור עצמי מתמיד זה אחד הערכים לפיו אנחנו חיות.
אנחנו מאמינות שהרזיה והבראה צריך לבוא ממקום של אהבה עצמית ולא הלקאה עצמית ולכן,

דווקא אם את בתהליך של הרזיה אנחנו ממליצות להשקיע במראה שלך
כדי לקבל בוסט ומוטיבציה לתהליך שאת עוברת. דווקא עכשיו זה הזמן לאהוב את מה שאת רואה במראה .

 הטעות הכי גדולה שרב הנשים עושות כשהן רוצות לפתח את הסגנון שלהן זה לקנות בגדים חדשים. למה זו טעות? כי רב הנשים משתמשות רק ב 20% מהמלתחה שלהן, 80% מהזמן. בתהליך הזה אנחנו קודם כל נעצור להבין איך להשמיש את מה שיש לך בארון, ננתח מה בדיוק אהבת בכל פריט שקנית כדי להבין מהו הסגנון האותנטי שלך שאת הכי מתחברת אליו, 

  מניסיוננו יש לך הרבה יותר בגדים בארון ממה שאת בכלל מודעת אליהם ומשתמשת בהם. זה משום שאת נוהגת ללבוש שוב ושוב את אותם בגדים באותם שילובים אבל בתכלס זה הכל עניין של הרגלים. במטרה שהתהליך שלך יהיה משמעותי ובאמת יאמן אותך לחזק את הסטייל שלך, גילינו שהדרך הכי יעילה היא לעבוד קודם עם מה שיש, אפילו שלא לא נראה לך כמו הרבה.  לכן במהלך החודש הראשון שלך התוכנית לא קונים אפילו פריט אחד

 

בארון שלך שוכבים אלפי ש״ח לא מנוצלים. כדי נוכל  לעזור לך לעשות קניות מדוייקות, אנחנו קודם צריכות להבין מה את באמת צריכה  שיתאים לסגנון שיצרת לעצמך ויאפשרו לך חופש של רעיונות בשילובים. לכן  קודם נבין יחד איתך מה הסגנון שיתאים לך, והאם יש בגדים בארון שיכולים לשרת את הסגנון שפיתחת ( הניסיון שלנו מראה שכן! יש בגדים בארון שלך שקנית מסיבה מסויימות ואנחנו רוצות קודם להבין איתך למה ואיך לנצל אותם לפני שיוצאים לקניות) 

 

החיים תובעניים, אנחנו יודעות… יכול להיות שתאלצי להעדר מאחת הסדנאות, אבל אל דאגה – קל ממש להשלים. תוכלי להתחבר אלינו אונליין לכיתה או שנשלח לך את הוידיאו של השיעור

מי אנחנו ?

אנחנו יודעות שלא משנה המידה שלך, הגיל שלך או מה התקציב שעומד לרשותך, גם את מהממת. ואפילו אם את לא יודעת את זה עכשיו, תשארי צמודה אלינו ותצטרפי לאלפי הנשים שכבר יודעות את זה על עצמן.

מי אנחנו

אנחנו יודעות שלא משנה המידה שלך, הגיל שלך או מה התקציב שעומד לרשותך, גם את מהממת. ואפילו אם את לא יודעת את זה עכשיו, תשארי צמודה אלינו ותצטרפי לאלפי הנשים שכבר יודעות את זה על עצמן.