המלצה של שלי בן עטיה

קורס הסטיילינג היה עבורי הגשמת חלום.

כאישה שאוהבת מאוד להתלבש ייחודי, לומדת ושואבת השראה הקשורה לאופנה, הבנתי כי זה לא מספיק עבורי, רציתי לקבל ידע מקצועי שאיתו ארצה להעניק לא רק כתחביב אלא להעניק אותו לנשים אחרות.

כאשת חינוך, למדתי לאורך השנים להכיל סיטואציות מורכבות ובבד בבד להציב לאדם גבולות שיובילו אותו להאמין בעצמו. את הידע הזה לקחתי והבנתי כי הסטיילינג האישי יכול להשתלב וכך אהפוך לסטייליסטית טיפולית לנשים שעוברות תהליך אישי לאהוב ולקבל את גופן. אינני מפסיקה לעסוק בתחום החינוך אך הבמה כרגע ניתנת לצמיחה בתחום הסטיילינג.

עקבתי לא מעט אחרי התכנים של איילת ורביד,הם דברו אליי ברמה הרגשית, נהניתי לקבל מהן ידע אמיתי על כל המכלול הזה שנקרא “נשים” והבנתי שזהו המקום הנכון עבורי ללמוד סטיילינג.

לפני שלמדתי סטיילינג, נהגתי ללבוש בגדים יפים אך אינם מחמיאים למבנה גופי, נהגתי להסתיר אותי מחוסר הבטחון שגדלתי איתו כאישה מלאה ושופעת. הקורס לימד אותי להתלבש מחמיא, גרם לי להסתכל על מה שאני אוהבת בגוף שלי וכך התחלתי לשנות את המלתחה שלי בכ 180 מעלות, התחלתי לקבל מחמאות על הגוף שלי שמעולם לא שמעתי, המשכתי לשאוב ידע מקצועי והביטחון העצמי שלי עף למקומות גבוהים שלא חלמתי.

כל זה הוביל אותי לעשות שינוי בדרך המקצועית שלי, ראיתי כמה כוח הבגדים נתנו לי והחלטתי ללוות נשים במצבי ולהעניק להן כלים דרך חיים מלאה בסטייל על מנת לצמוח. 

תמיד חששתי משינוי תעסוקתי, לא מעט שנים חשבתי אך לא העזתי. השינוי שנעשה אצלי בארון ובבגדים פתח לי דלתות שהיו סגורות שנים רבים (תעוזה, אומץ, אמונה בעצמי ועוד…) והרים אותי לא לפחד לצמוח, לשנות כיוון ולעסוק בסטיילינג. תמיד הקשבתי לקולות מסביבי שאמרו כי סטיילינג זה מקצוע שאין בו עבודה אבל הבנתי שהכול נאמר מחוסר ידע, מחוסר הבנה מה באמת חשוב ונכון בחיים. 

איילת ורביד היוו עבורי דמויות להשראה שגם נשים יכולות לפרוח רק היכן שירצו, הפחדים והחששות הם שמחלישים אותנו כנשים. 

מאז שהתחלתי לחיות בתוך הרשתות החברתיות ( רק במהלך הקורס העזתי), אני מקבלת מחמאות בלי סוף שמדרבנות אותי להמשיך ולעורר השראה אצל נשים אחרות. לא מעט נשים מתייעצות איתי, כותבות כי הן מסתכלות פתאום על דברים שלא חשבו מעולם בנוגע למראה שלהן.

הקורס תוכנן כך שאישה הלומדת להיות סטייליסטית תלמד מה נכון עבורה, תתנסה לא מעט בשטח, תקבל תמיכה צמודה ותהפוך לסטייליסטית מקצועית, כנה וייחודית.

אהבתי מאוד את הפתיחות והסובלנות כלפי הלומדות בקורס וכמה כל אחת יכולה לפרוח עם היכולות וייחודיות שבה. הקורס היווה כר חם, תומך ומכיל עבורי כאישה שרוצה לאהוב את גופה, לשנות כיוון תעסוקתי ואין לה מושג כיצד לעשות זאת.