החג של הסטייליסטים

אף פעם לא התרגשתי יותר מידי ממועדי ישראל. איכשהוא נקיונות ובישולים לא עשו לי את זה  והנוסחא הקבועה של: “ניסו להשמיד אותנו, ניצחנו, בואו נאכל !” תמיד תישאר תמוהה בעיניי.  אבל פורים, הו פורים… תמיד היה ותמיד יהיה החג שלי! החג היחיד שלא נסוב סביב שולחן האוכל. (אנחנו היהודים די דפוקים בעניין הזה, לא?) אני מתרגשת לקראת החג יותר מביום הולדת שלי ומתכוננת הרבה יותר. אפשר היה לחשוב שמאז שיש לי ילדים אני אפנה את האובססיה לחג אליהם אבל לא, אני אוהבת את החג בשבילי (אבל ברור שהם גם נהנים מזה).

הרעיון לתחפושת מעולה לא חייב להיות מבריק. הוא פשוט חייב להיות fine  במובן של עשוי טוב. תחפושת טובה לא מחייבת ידע בתפירה (אני תמיד טוענת שאפשר לעשות הכל עם מספריים, דבק טקסטיל ואיזולירבנד) אבל כן מומלץ לתכנן טוב (במיוחד אם גוזרים בד) לפני שמוציאים לפועל.

אני משתדלת להכין את התחפושות שלי כך שיתבססו על פריטים קיימים שאני  מוצאת בויצ”ו. אפשר לחשוב על התחפושת ואז למצוא את הפריטים בויצ”ו או קודם לראות מה יש בחנות ומשם לקבל השראה לתחפושת.

השנה ההשראה שלי היא בסימן דיסני. אני אתחפש השנה לשלגייה בעזרת חולצה כחולה מסאטן ווסט לבן עם כפתורי זהב שמצאתי בויצ”ו וחצאית קלוש צהובה שאכין במינימום מאמץ.(ככה הכנתי חצאית קלוש לפני שנה) הנה כמה רעיונות לתחפושות שתוכלו להכין לבד מפריטים קיימים או כאלה שתוכלו למצוא בחנויות יד שנייה.

פורים בסימן דיסני

והנה עוד כמה דברים שאספתי לי ב pinterest: (אם אתן שם, תבואו לבקר)

מחווה לאמנות הפופ ארט
מחווה לעלייה מתימן
ללא מילים
מונה ליזה ונערה עם עגיל פנינה. מחווה לנשים אמיתיות
כך תכיני בקלות ללא תפירה טוטו לתפארת
לידידו הטוב של האדם

חג שמח!

איך נהייה לי גוף מושלם

פעם הסתכלתי במראה וראיתי רק את הפגמים שלי: נמשים חזה גדול מלח-פלפל בטן תחתונה רגליים קצרות שומן בטני ואז זה מחמיר – אצבעות קצרות מידי

פורים אחת ושתיים

 הוזמנתי היום למסיבת פורים ואפעס, מאז שסיימתי תיכון לא הקדשתי יותר מידי מחשבה מראש לתחפושת (על אף שפורים הוא בהחלט החג האהוב עליי)  אז החלטתי

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.