5 דרכים להתגבר על הפחד להתחיל קריירה כסטייליסטית אישית

אם חשבת להתחיל קריירה חדשה בתור סטייליסטית אישית,
הבנת שהמקצוע הזה מרגש אותך ויכול להיות בול בשבילך,

כי הוא מכיל את האהבה שלך לאנשים, אופנה, אסטטיקה,
ועוזר לנשים להרגיש טוב עם עצמן,
אבל במקביל ההפחד והספק מתחילים לחלחל,
זה באמת קצת מפחיד להתחיל קריירה חדשה ו״עוד בגילך״. 

אז הנה 5 טיפים שיכולים לעזור לך להתגבר על הפחד ולהתחיל את הקרייה החדשה שלך .

 1. אל תבהלי  – כמו בכל תחום חדש יהיו לך דברים חדשים ללמוד ולעשות שכניראה לא עשית קודם, הכל ירגיש לך גדול ובלתי אפשרי, ואולי יראה לך שכל הסטייליסטיות מצליחות ואת מאוד רחוקה מהן. אבל כמו כל מטרה חדשה, ידרש זמן והשקעה גם בקריירה החדשה שלך. שימי לעצמך ייעדים ברי השגה כך שכל פעם תכבשי יעד קטן אחד – צעדים קטנים מובילים להצלחות גדולות.  

2.תעשי מחקר – תחום הסטיילינג הוא תחום עשיר המכיל בתוכו המון נישות שונות כמו סטיילינג לתעשייה, סטיילינג אישי, סטיילינג אימוני וטיפולי.
את יכולה להתפרנס מייעוצי סטיילינג אישיים, סדנאות והרצאות, הלבשה בהפקות אופנה, יעוצי סטיילינג אונליין ועוד. תשאלי חברות או סטייליסטיות שאת מכירה או עוקבת אחריהן, תחקרי את התחום, תביני מה הכי מרגש אותך ותתמקדי בזה. 

3. תלמדי את המקצוע- אחרי שהבנת מה הכי מרגש אותך בתחום לכי ללמוד לימודי סטיילינג מקצועיים, אין דבר יותר חשוב מלדעת לעומק ובצורה מקצועית את מה שאת רוצה לעסוק בו.
ההשקעה הכי טובה שתעשי בעסק שלך זה ללמוד ממישהי שכבר עשתה את זה לפנייך. 
ככה תקצרי את זמן הלמידה ותמנעי מטעויות קריטיות שיכולות לתסכל. 

4. תבקשי עזרה – אחד הדברים שהכי תוקעים אותנו זאת הסביבה שלנו. תרתמי את הסובבים אותך לתהליך שאת מתחילה, שיבינו כמה זה חשוב לך ומה את צריכה מהם, אם זה עזרה עם הילדים, אם זה עזרה בהכרות עם אנשי מפתח, אל תחכי שאנשים יבינו לבד- תבקשי מה את צריכה.    
ותקיפי את עצמך נשים כמוך עצמאיות, שתהיה לכן שפה משותפת – הן יבינו אותך ויתמכו בך. 

5. תבני תוכנית פעולה – את מתחילה דרך חדשה עסק חדש, תיהי ריאלית, תבני לעצמך תוכנית פעולה ושימי אותה על ציר הזמן. תביני לאן את הולכת אל תצפי מעצמך להיות תוך חצי שנה עם עסק כמו מישהי שעובדת כבר 5 שנים.
תציבי מטרות שירגשו אותך – אם המטרות לא ירגשו אותך לא יהיה לך דרייב להמשיך וכל מכשול קטן יעצור אותך.

ככל שתיהי יותר מוכנה ומבינה את התחום, כך תוכלי להתמודד בצורה יעילה יותר עם הפחד והספקות שלך והדרך שלך להיות סטייליסטית אישית מצליחה תהיה קרובה מתמיד. 


אם הגעת עד כאן, זה אומר שתחום הסטיילינג האישי מעניין אותך, באתר שלנו תוכלי למצוא המון מידע על התחום אימון הסטיילינג וכמובן את מוזמנת להתעניין בקורס הסטיילינג שלנו. זאת ההכשרה המקצועית המקיפה ביותר בארץ למאמנות סטיילינג אישיות. 

חלומות בעיצוב

היום ההזדמנות האחרונה לשלוח עיצובים לתחרות עיצוב השמלה בפורום אופנה מלאה בתפוז. התחרות נותנת לכן הזדמנות לשנות משהו שכנראה תמיד רציתן. מכירות את זה שאתן

טיפ שווה ללוק חורפי מושלם

אפשר להצליח להיראות סטייל ואפילו פאשניסטה גם כשיורד גשם בחוץ וממש ממש קר! חצאית וסוודר ענק או סוואצ’רט גדול הם לגמרי תבנית מנצחת אבל איך

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.