ממש ברגע האחרון והגרלה לרגל יום האישה לא ברור איך, אבל שכחתי את אחת התחפושות החשובות והקלות (שלא לומר העצלניות ) של השנה. אין טעם להכביר במילים, הרי היא לפניכן: פה הכל
אני חסינה מביקורת עצמית…? מסתבר שגם אני לא חסינה של ביקורת עצמית נוקבת ושריטות עמוקות תוצר של שנים של שנאה והלקאה עצמית. אז בסוף השבוע האחרון החלטתי לעשות על